Antrenament Spartacus

Imagine

Antrenamentul de tip spartacus este circuit.Este eficient in arderea grasimilor si definire.

Este foarte intens!Arata cam asa:

faci primul exercitiu pentru 60 sec (cate repetari poti, cu forma corecta, in cele 60 de sec), apoi 15 sec pauza, exercitiul 2 pentru 60 de sec, 15 sec pauza, si tot asa, pana termini cele 10 exercitii. Asta e un circuit.

Dupa un circuit complet, faci 2 minute pauza, si repeti circuitul de inca 2 ori. Iti garantez ca la sfarsit o sa tanjesti dupa o gura de aer.

Oricum, despre antrenamentul “Spartacus.
1.genuflexiuni
2. “Mountain climbers”

3. Swing cu o singura mana

4. Flotari cu rucsacul in spate

5. Sarituri split

6. Ramat cu o mana din aplecat

7. Fandare laterala,

8. Ridicari intr-un picior, pe canapea

9. Fandare in fata, cu rotatie

10. Genoflexiuni

Dupa cum vezi e greu greu.Luati-o incet faceti 1circuit prima data apoi la al doilea antrenament 2 si tot asa progresati.Nu uitati consecventa este cheia.

Aveti nelamuriri?Contactati-ma la bodydany@ymail.com

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s