Exercitiu de baza Bicepsi

Imagine

Vrei un exercitiu de baza pentru bicepsi care sa-ti mareasca rapid masa musculara? Cel mai probabil toti se gandesc la flexiile cu bara cand vine vorba de un exercitiu de baza pentru bicepsi, dar, pentru ca exista miscare doar intr-o incheietura (a cotului), acesta nu este de fapt un exercitiu clasic de baza. In schimb, tractiunile la bara, cu priza supinatie, se incadreaza in aceasta categorie deoarece exista miscare in doua incheieturi, a umarului si a cotului iar, in afara de bicepsi, sunt puternic implicati dorsalii, dar si alti muschi mai mici.
   Mai rar insa gasim acest exercitiu in reviste si de aceea e foarte rar folosit in sali.
   Personal, il folosesc din cand in cand, cu rezultate foarte bune, dupa ce l-am vazut efectuat de Dorian Yates, de 6 ori Mr. Olympia, prin 1994.
   E un exercitiu mai dificil pentru cei cu o greutate corporala mare, dar ceilalti au sansa sa obtina progrese rapide.
   Lungimea prizei trebuie schimbata pentru a stimula diferit bicepsii. Eu prefer sa fac un antrenament intreg cu o priza usor mai larga decat latimea umerilor, iar urmatorul antrenament cu o priza ingusta, doar 10 cm intre palme. Desigur, puteti schimba largimea prizei si in timpul antrenamentului.
   Fac de obicei 8 serii de tractiuni pentru bicepsi dupa care mai fac un exercitiu cu bara sau cu ganterele, din picioare sau la banca Scott, tot pentru 8 serii. Sunt persoane care nu au nevoie de atatea serii ca sa progreseze cum a fost si cazul marilor campioni precum Dorian Yates, Mike Mentzer, dar sunt si alte cazuri de culturisti care au facut mai mult de 16 serii pe grupa musculara: Arnold, Lee Priest, Ronnie Coleman etc.
   Cautati singuri numarul ideal de serii la un antrenament pe grupa musculara, dar nu uitati ca muschiul nu creste daca nu e fortat cu greutati din ce in ce mai mari.
   O alta regula pe care o stiu de la Arnold este ca nu poti creste circumferinta bratelor daca nu cresti in acelasi timp si in greutate. Cam 7 kg trebuie sa cresti pentru a obtine aproximativ 2,5 cm in plus la brat, zicea Arnold. Pentru a creste in greutate, mananc de 6 ori pe zi, de 3 ori mancare si de 3 ori suplimente: batoane Wheybar, Ideal Protein plus Omega Complex, care contine uleiuri esentiale Omega 3, 6 si 9, vitamine si creatina.
   In incheiere, insist din nou asupra maririi constante a greutatii pe care o ridicati, lucru ce poate fi obtinut prin atasarea unor greutati la centura sau prin apucarea unei gantere cu labele piciorului. Prefer a doua varianta pentru ca, in momentul in care obosesc, pot sa las greutatea pe podea si, fara pauza, sa continui exercitiul pentru inca 3-4 repetari.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s