Program de antrenament saptamanal Mike O Hearn

Imagine

Mike O`Hearn – program de antrenament saptamanal

Luni
Dimineata – cvadricepsi: genuflexiuni cu bara, 5-7 serii a 2-4 repetari, presa, 4×10-12, hack squat, 4×10-12, extensii la aparat, 4×10-12
Dupa-amiaza – femurali: flexii pentru femurali din culcat, 4×10-12, flexii pentru femurali din sezand, 4×10-12, fandari cu bara pe umeri, 4×10-12
Seara – judo, 2 ore
Marti
Dimineata – piept: impins cu bara, 5-7×2-4, impins inclinat cu bara, 4×8, impins declinat cu bara, 4×8, fluturari cu gantere, 4×8
Dupa-amiaza – abdomen: ridicari de trunchi din declinat cu greutate, 3×10
Miercuri
Dimineata – spate: indreptari cu bara, 7×2, ramat din aplecat, 4×8, tractiuni cu greutate aditionala, 4×8, ramat din sezand, 4×8, hiperextensii, 4×8, ridicari de umeri pentru trapez, 4×8
Dupa-amiaza – gambe si abdomen, ridicari pe varfuri, 5×20, ridicari de trunchi din declinat cu greutate, 3×10
Seara – arte martiale mixte, 2 ore
Joi
Dimineata – brate: flexii cu gantere din sezand inclinat, 4×10, flexii cu haltera, 4×10, flexii EZ la banca Scott, 4×10, impins cu bara, priza ingusta, 4×10, extensii la cablu, 4×10, extensii cu bara din culcat, 4×10
Seara – gambe si abdominali: la fel ca miercuri
Vineri
Dimineata – umeri: smuls si impins ca la haltere cu gantere, 4×10, impins de la ceafa cu bara, 4×8, ramat cu bara pentru umeri, 4×8, ridicari de gantere frontal, 4×10, deltoizi posteriori la aparat, 4×10

Seara-Judo 2 ore

Acesta este programul de antrenament al lui Mike O Hearn are bratele de 53 cm grosime natural.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s