Mike Mentzer – Heavy Duty

Imagine

Antrenamentul lui Mike Mentzer – Heavy Duty  el avea un antrenament de mare intensitate.Cand atingeti epuizarea trebuie sa mentineti muschiul in contractie maxima 5-15 secunde depinde de nivelul actual si de greutatea folosita.Programul sau de antrenament se baza pe mai putin,mai bine!

El facea o serie pentru un exercitiu si facea 2 exercitii in superset

Programul sau de antrenament pentru piept,picioare,piept arata cam asa:

Piept: fluturari cu ganterele sau la aparatul Peck-Deck, urmate fara pauza de impins cu bara pe plan inclinat.

Picioare: extensii la aparat, urmate imediat de presa, apoi de ridicari pe varfuri din stand pentru gambe.

Triceps: extensii la scripete, urmate imediat de flotari la paralele.

Dupa cum vedeti el ar fi un mare idol in ziua de astazi fiindca facea putin si intens.In schimb amatorii de mers la sala folosesc alte programe mai sofisticate si ineficiente!

Era in disputa cu Arnold Schwarzenegger pentru numarul de repetari si seturi!

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s