Un antrenament gen Cross Fit

Imagine

Antrenamentele Cross Fit sunt foarte eficiente in mentinerea procentului de grasime corporala si definire (scadere in greutate).

Ele sunt bazate pe rezistenta si dezvolta orice capacitate fizica in fitness:

  • Cardiovascular / respirator / anduranta
  • Perseverenta
  • Forta
  • Flexibilitatea
  • Puterea
  • Viteza
  • Coordonarea
  • Agilitatea
  • Echilibrul
  • Precizia

Dupa cum vedeti este foarte eficient.Programul CrossFit implica miscari naturale variate imprumutate din gimnastica, haltere si atletism, efectuate la o intensitate ridicata.

Exercitiile variaza de la miscari de baza, cum ar fi flotari, genuflexiuni, tractiuni, fandari, alergare, sarituri, etc.- la miscarile foarte tehnice si cu grad de dificultate ridicat, cum ar fi „lift”-urile Olimpice si miscarile de gimnastica, care chiar iti vor pune la incercare capacitatile fizice, insa te vor si ajuta sa ti le imbunatatesti semnificativ. Aceste exercitii sunt complet naturale si veti descoperi ca le utilizati in mod regulat in miscarile zilnice, deci se poate spune ca acest antrenament este oarecum functional.Exemplu de antrenament Cross Fit varianta mea:

Burpees coreene

Flotari

Genuflexiuni

Ramat cu gantere

Flotari

Mers Fandat

Abdomene

Flotari

Dupa cum vedeti nu am pus un numar clar de repetari ele variaza intre 5 si 50repetari.Depinde de ce va doriti.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s